sreda, 28. marec 2012

Neptun v Ribah na MC-ju

Letošnje leto imam enega izmed redkih dolgotrajnih tranzitov in sicer tranzitnega Neptuna na MC (trigon). To pomeni, da bom letošnje leto bolj v "mističnih, duhovnih" vodah, kot pa kjerkoli drugje. Seveda sem spadajo tudi take stvari, kot je povečana intuicija, preroške sanje itd. V natalni karti imam Neptuna v Strelcu, kar nakazuje na to, da stvari, ki so vezane na Neptuna lahko doživijo "ekspanzijo", rastejo, se pomnožijo, ipd. pristop je pozitiven. Neptun v Strelcu velja za dobro položenega, kajti vladar Strelca je Jupiter, Jupiter pa je bil pred odkritjem Neptuna tudi vladar Rib, sedaj je Neptun vladar Rib. Neptun je najmočnejši v Ribah (vsak planet je v lastnem znamenju najmočnejši), kjer se nahaja tudi trenutno.
Največja razlika bi bila lahko ta, da bo to, kar sem sedaj delala v prostem času (Neptun v 5. postalo moja služba, Neptun v 6).


A Neptun se počasi premika, sprva je tvoril trigon z mojim Jupitrom, sedaj ga tvori, z mojim MC jem, potem bo pa kmalu prišel na vrh moje 6. hiše, kar pomeni, da bo še bolj vplival na moje vsakdanje delo, zelo močno, predvsem zato, ker je v tem znamenju najmočnejši.
Ena izmed možnosti je, da dobim poklic, ki se nanaša na Neptuna npr. pesnica, pisateljica mističnih zgodb (ker je natalno v 3. hiši), fotografinja, zdraviteljica, "prerokinja", sanje že razlagam ipd. Delo bi potemtakem lahko potekalo ob vodi ali v kakšnih ustanovah, ki niso ravno javnega značaja ampak bolj zaprtega tipa.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Retrogradna Venera v Levu od 23. jul. - 4. sept.2023

 Letos je po dolgih letih Venera v celoti retrogradna v dramatičnem in bleščečem levu. Prvič v več kot zadnjih 100 letih. Venera se na sploš...